31.5.2013 | Asunto- ja viestintäministeri Pia Viitanen pitää komissaari Neelie Kroesin avausta verkkovierailumaksuista mielenkiintoisena, mutta myös ristiriitaisena. EU:n komission digitaalisten sisältöjen ja palveluiden komissaari Neelie Kroes totesi eilen torstaina Euroopan parlamentissa, että puhelinoperaattoreiden pitäisi lopettaa verkkovierailumaksut eli netinkäytöstä veloittaminen EU:n alueella matkustavilta asiakkailtaan ensi vuoden loppuun mennessä.
https://lvm.fi/-/ministeri-viitanen-eu-n-viestintalainsaadantoa-kehitettava-kansalaisten-eduksi-790566