Sök
- Fess-sök
-
14.4.2015 | Liikenne- ja kuntaministeri Paula Risikko edellyttää, että Suomen tiestöä käyttävä ulkomainen raskas liikenne osallistuu jatkossa tiestön kunnossapitoon. Käytännössä tämä voidaan toteuttaa tiemaksujen kautta.https://lvm.fi/-/risikko-haluaa-ulkomaisen-raskaan-liikenteen-maksamaan-tienkaytosta-795987