Haku
- Fess-haku
-
11.11.2008 | Tieto- ja viestintätekniikan hyödyntämistä opetuksessa ja opiskelussa edistävään hankkeeseen on valittu kärkikouluja 12 kunnasta. Hanke on liikenne- ja viestintäministeriön, opetusministeriön ja Opetushallituksen yhteinen.https://lvm.fi/-/194055633/hallitusohjelman-kouluhankkeen-karkikoulut-valittu